15 Aralık 2014 Pazartesi

GELMEYEN PAZARTESİLER : Göbeği İçeri Çekmek




Kaybediş Çoklaması - VI

...

Göbeğimi görmesin diye sırtım ona dönük yatarken, "Ay ne güzel dergiymiş bu, hiç görmemiştim önceden." dedi, bahsettiği dergi her gazete bayiinde kolayca bulunabilen "K-kitap" dergisiydi. Artık ona dönmem gerekiyordu, hem bu sefer göbeğim de benimle dönmeliydi, yoksa ukala durumuna düşecektim. Cevap vermeden önce rotasyonuma başladım, kafamda buz üzerinde yuvarlanan deniz ayıları canlandı. "Rööarhhhhh" diyerek yuvarlanıyordum, sırt üstü pozisyonuna ulaştığımda, yer çekimiyle göbeğim de içeri çekilmiş oldu, eğer devam edersem biterdim, göbeğim onunla arama düşerdi. Sırtüstü iyiydi, sırtüstü candı. Benimle beraber dönmeyen şort mayomu düzeltmek için, popomu bir kere hoplattım, sonra da sanki bir "Brad Pitt"'mişcesine kafamı ondan yana düşürdüm. 

Birinci aşamayı atlatmıştım. Konuşmaya başladık.

...

[ Blog'da bulunan "Gelmeyen Pazartesi" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte Mayıs ayında aynı isim ile basıldı. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder