25 Kasım 2014 Salı

GELMEYEN PAZARTESİLER : Mozaik Pasta - Dilim 2



Ablanın Gittiğinin Anlaşıldığı An


...

Ertesi sabah erken kalktık; annem, babam ve ben. Akrabalar gelmeden, onlarla ilgilenmeden önce, ailece kahvaltı yaparak dün geceyi değerlendirecek, dedikodu yapacaktık. 

Masaya oturduğumuzda, senelerdir ablamın oturduğu sandalyenin boş olduğunu fark ettim. Ailemiz üç kişi kalmıştı. Ablamın artık kendine ait bir evi ve yemeklerde oturacağı kendine ait bir sandalyesi vardı.

Düğünden ayrılırken, bana sarıldığında gözünden gelen damlanın nedenini anladım.

Kendimi tuttum, "Oh be" dedim "Şöyle abla dırdırı olmadan rahat bir kahvaltı yapalım"

Annem, babam ve ben acı acı gülümsedik. 

Annem, babam ve ben kendimizi tutuyorduk.

...

[ Blog'da bulunan "Gelmeyen Pazartesi" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte Mayıs ayında aynı isim ile basıldı. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder