24 Kasım 2014 Pazartesi

GELMEYEN PAZARTESİLER : Mozaik Pasta - Dilim 1



Abla ile Sahip Olunan Rutinler

...

"Bu sefer fındık da koydum içine." dedi mutfağa yürürken. Annem ile babam misafirliğe gitmişler, biz ise evde ablam ile kalmıştık. Sevinçle doğruldum uzandığım kanepede, getireceği tatlıyı daha rahat yemek için en uygun pozisyonu bulmaya çalışıyordum. Heyecanla koridoru izlemeye başladım, sabırsızdım.

Gelişini hızlandırmak için içeriye seslendim, "Ablaaa.. film başlıyor!".

Mutfağın ışığı söndü, elinde tuttuğu tepsi ile koridorda belirdi. En sevdiğim pastayı yapmıştı bana, mozaik pasta. O dönemlerde zaten iki tip tatlı bilirdim; biri bisküvileri kırmadan dik dik dizdiğiniz mozaik pasta, diğeri ise bisküvileri kırdığınız daha minik olan mozaik pasta. Bu üçüncü tip olacaktı, bisküvilerin kırıldığı, ama içine bolca fındık da eklenmiş mozaik pasta.

...

[ Blog'da bulunan "Gelmeyen Pazartesi" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte Mayıs ayında aynı isim ile basıldı. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder