20 Ekim 2014 Pazartesi

GELMEYEN PAZARTESİLER : Kağıt Havluya Aşık Olmak




Kaybediş Çoklaması - II

...

İki kişi için hazırladığım taze fesleğenli makarnanın tümünü tabağıma yığıp, bir başıma içmeye başladım. İkinci kadeh civarlarında, ki kadehler "Bir şarap kadehi ne kadar büyükse o kadar şekildir, tarzdır" mottosuyla yarım litre şarap alacak şekilde seçilmişti, kağıt havluma baktım, yanımda olanı o an farkediyordum, ceylanyüzlü de kimdi, kağıt havlum benim! Orada beni bekliyordu, hem ev işlerinden anlıyor, hem ekmiyor, hem de öyle çok konuşmuyordu, ayrıca teninin yumuşaklığı da cabasıydı. Aldım onu elime, "Bundan sonra hiç ayrılmayalım filhalkalım" diye fısıldadım kulağına.

Sevgiler, aşklar bitiyor, kızlar soğuyor, kızlar "artık sevmiyorum" diyordu,

ama kağıt havlumdan daha 23 tane vardı, ömür boyu yeterdi.

...

[ Blog'da bulunan "Gelmeyen Pazartesi" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte Mayıs ayında aynı isim ile basıldı. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

1 yorum:

  1. farklı pencereden farklı ve güzel bir bakış hatta o kadar ki,kağıt havluya bakışımı değiştirecek kadar :))

    YanıtlaSil