29 Ekim 2014 Çarşamba

GELMEYEN PAZARTESİLER : Beklenilen Gelmedi mi Farkedilmeyen Gelenler 3



Kaybediş Çoklaması - III

...

"E şimdi ne yapacağız" diye sordum kıza, "Bilmem biz evci çıktık, yurda dönemeyiz" dedi, "Okky nerede kalacağız biz?" diye sordum, "Abi hemen hallediyorum!" dedi, telefona sarılıp sağı solu aramaya başladı, sıkılıp bakkala gittim. Bir torba daha bira alıp geri döndüm, endişeli gözüküyordu hepsi, "Abi ev bulamadık." dedi Okky, "Nasıl bulamazsın!" diye sinirlendim, Eskişehir'deki bir sürü zibidi Ankara'ya geldiğinde bizde kalırdı sürekli, şimdi bizi sokakta mı bırakacaklardı, hem de iki tane kız ile. Hüzünlendim, tanıdık ile arkadaşın, arkadaş ile dostun arasındaki fark gözlerimin önünden bir film şeridi gibi geçti. 
...

[ Blog'da bulunan "Gelmeyen Pazartesi" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte Mayıs ayında aynı isim ile basıldı. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder