13 Şubat 2014 Perşembe

SON SÖZ : Hayata Girenlerin Alıp Götürdükleri




...

En çok hayatında hiçbir kız ile birlikte olmamış erkekleri kıskanıyorum, zira onların içleri halen dolu, yaşamlarına ödünç bir ruh ile bomboş devam etmek zorunda değiller, halen bir şansları var, aslında özenir erkekler, çok sayıda kız ile birlikte olmuş olanlara, ama bilmezler ki, hayatına soktuğun her kız bir şeyler alıp götürür giderken, hadi evinden aldıkları ve asla geri getirmedikleri; dvd'ler, kitaplar, fotoğraf makinaları bir şey değil de, içinden aldıklarını yerine de koyamazsın ki...

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

Kitabımı okuyan sizlere, bana ayırdığınız vakit için teşekkür ederim. Yeni kitap ile ilgili bilgileri ve "Neden Evlenmedim"'e dair minik bir video klibi Pazartesi günü paylaşacağım. - Eksper Mental -

e-mail : ekspermental@gmail.com

7 yorum:

  1. Bu mu yani, ağzımıza bir parmak bal çalıp gittin olmamalı böyle sonlar.

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim, muhteşem bir final

    YanıtlaSil
  3. Hislerine tuttuğun aynada suretimizi gördüğümüzdendir "bitmesin" isteyişimiz... Bitmedi ki. Yaşadıkça, başkalaşmış hisler var olacak...

    YanıtlaSil
  4. Blog olduğu gibi kalsın da arada okuyabilelim bari. Başucu kitabı gibi oldu benim için.

    YanıtlaSil
  5. tebrikler
    çok güzel gerçekten

    YanıtlaSil
  6. Modern zamanlarda aşk böyle bir hal almış.Hepimizin ortak yaşadıklarından bir kokteyl.

    YanıtlaSil