24 Aralık 2013 Salı

9. KIZ : Sevgilinin Modern Danslara Başlaması



Kıskançlık Dokuzlaması : 5

...

Bir hafta boyunca evin içine, adı "Modernizmin Çöküşü", "Postmoderniteye Doğru", "Modern İnsanın Bunalımları", "Modernitenin Yanılgısı" vs. olan kitapları saçtım. İstiyordum ki ahugözlüm gözucuyla bu kitapları incelesin, bilinçaltında; "Modern ne pis birşeymiş, modernite ne iğrenç bir olguymuş." diye düşünsün. Ama olmadı, olamadı, bir türlü modern danslar sevdasından vazgeçmedi. Mecburen kabullendim bu gerçeği, ama stresim geçmemişti.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder