19 Aralık 2013 Perşembe

9. KIZ : İlişkilerde Yaşanan Baktın Bakmadım Stresi



Kıskançlık Dokuzlaması : 3


...

Bir yandan waffle'ını yiyerek dinledi beni. Benim ise kahvem soğumuştu. Bir kızın sessizce sizi dinlemesini sağlamanın en iyi yolu, önüne sevdiği bir yemeği koymaktı belki de. İstemsiz de olsa bunu başarmıştım. Tam olay kapandı diye düşünürken, ağzını peçeteye sildi. Boş waffle tabağını masanın ortasına itip "Anladım." dedi. "Ama empati yap bakalım." Anlamadım. "Neyse" dedi, konuyu değiştirdi, konuşmaya başladık. Zeki Demirkubuz sinemasından girdik Bach'ın çello konçertolarından çıktık. Pek entelektüeldik, ya da öyle sanıyordum.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder