10 Aralık 2013 Salı

9. KIZ : İlginç Olan Her Şeyin Prim Yapması



...

"Biz bara geçeceğiz." dedi kız yanımıza gelerek, galiba grubun girişkeni oydu. Anlamsızca baktım suratına, zira kafamı sallamayı yeni durdurduğum için henüz kendisini sabit görmeye başlamamıştım, kulağım uğulduyordu. "Sakız Frozen ısmarlamak isterim size, madem bu kadar seviyorsunuz damla sakızını." Yine bir kahkaha attı. "Süpersonik olur valla…" dedim, "Süpersonik" diye tekrarladı, yine güldü. Anlam veremedim, ne desek gülüyordu, bundan sonra işimiz kolaydı, bir kere şartlamıştık onu sesimize. Pavlov'un zili olmuştu seslerimiz onun için.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

1 yorum:

  1. Hatunların efendi ve entellektüel adam yerine piç tercihi...

    YanıtlaSil