14 Kasım 2013 Perşembe

8. KIZ: Yeni Bir Şehre Taşınmak



...

Ertesi gün Bursa'ya döndüm, bir gün sonra iş başı yapmam gerekiyordu. Yolda bir mobilyacıya, bir de beyaz eşya dükkanına uğradım. Oradan da diğer eksikleri tamamlayarak eve geldim. Mobilyaları istediğim rengi olmadığı için ertesi gün getireceklerini söyleyerek, sadece halıyı getirdiler. Beyaz eşyacı daha pratikti, hemen her şeyi yolladı, montajı yaptı, hatta Digiturk'u bile kurdu. Digiturk, yalnız yaşayan kişinin afyonuydu.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]

3 yorum:

  1. vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürler, hem size hem de bunun için size para ödemiş olan şirketinize.

    YanıtlaSil
  2. kız yazık bee kalk bize rakıya gel :) bursadan bir dost eli :)

    YanıtlaSil
  3. digiturk.. gerçekten de yalnız bebenin afyonu

    YanıtlaSil