17 Kasım 2013 Pazar

8. KIZ: Hayatı Değiştiren Minik Tesadüf



...

Yeni taşındığım ve yabancısı olduğum Bursa'daki ıssız evimden, bu yabancısı olduğum ülkenin ıssız bir oteline taşınmıştım sadece. Ülkeler farklı ama yabancılık duygusu ve soğukluk aynıydı. Yalnızlığı, her üşüdüğümde iliklerimde hissedebiliyordum. Mevsim kıştı. İş ile otel arası mekik dokumaya başladım. Otelde yakın arkadaşlarımla arada Msn'den konuşuyordum. Fakat bundan çok da keyif almıyordum. Arkadaşlar çözünürlükleri yüksekken anlamlıydı.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder