5 Kasım 2013 Salı

7. KIZ: Rakı Sofrasında Açılan Eski Sevgili Muhabbeti



...

Onunla tam olarak nerede tanıştım onu bile hatırlamıyorum, deli dolu bir kızdı, benden iki yaş büyüktü, odasının duvarları siyah beyaz fotoğraflarla doluydu, kendi çektiği fotoğraflar. Entelektüeldi, ama zarif entel değil, Can Yücel gibi, sert böyle. Güzeldi, çok güzeldi, ama güzelliğini sevmezdi, güzel olmak istemezdi, uzun dalgalı saçlarıyla suratını gizlerdi sürekli, sadece ela rengi gözleri gözükürdü. Ben o ela gözlerde boğulurdum.

+ Buna içilir hocam.
- İçelim hocu, neyse nerede kalmıştım?

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder