16 Ekim 2013 Çarşamba

4. KIZ: Milenyuma Nasıl Girilirse Bin Senenin Öyle Geçmesi




...

"Hocu, çok acaiptronik olacak. Hem Burçin de geliyor, benim zaten gitmem lazım." dedim kadim dostuma, onu milenyuma girilecek yılbaşı akşamında ODTÜ'de düzenlenen yılbaşı partisine gitmek konusunda ikna etmeye çalışırken. "Ne işim var oğlum sizin okulda?" diye dirense de: "Tüm Ankara orada olacak hocu. Boru değil milenyum bu!" ısrarlarıma dayanamadı. Aslında ikimizde buhranlı bir dönem geçiriyorduk. Tesadüfen midir bilinmez ama ikimizin de üç yıllık ilişkileri bir kaç ay önce bitmiş; o yalnız, ben ise Burçin ile birlikteydim.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder