6 Ekim 2013 Pazar

3. KIZ: Onun Uzaklara Gideceğinin Öğrenildiği An




...

Odasına girince, "Hadi sana yurt bulalım. Ev de olabilir aslında. Aa ev arkadaşı bulalım!" diye hızla konuşmaya başladım. Gözlerime baktı, anladı. "İstersen gitmem." dedi ayağa kalkıp yanıma gelirken. Alnından öptüm, "Bu beyne yazık olur o zaman." dedim. İçimden ayaklarına kapanıp, "gitme lan. Ne gideceksin ki? Ne güzel hep çimlerde oturalım burada." demek geliyordu. "Çok iyisin sen." dedi, bir damla yaşta ondan aktı. İyiydim evet. Beni böyle yetiştiren aileme sövdüm ilk defa. Neden iyiydim ben ya? O gidiyordu gözümün önünde, ben ev bakalım diyordum. Ev kadar taş düşsündü başıma.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder