23 Eylül 2013 Pazartesi

1. KIZ: Gizlice Hoşlanılan Kişiyi Herkesin Öğrendiği An



...

Sınıfa giremiyordum, hoca geliyordu, arada kalmıştım. Biraz yaklaşınca bağırdı, "Eksperrr!" Acınası halimle ve sarkmış alt dudağımla yüzüne baktım, "Artık hoca koridorda mı bekleniyor? Gir içeri çabuk!", girmedim, beklemeye devam ettim, yanıma geldi, kulağımdan tutarak sınıfa sürükledi beni, "Sen artık iyice terbiyesizleştin." Sesimi çıkarmadım, herkes bana bakıp kikirdiyordu, yerime oturdum. Sanki herkes bana bakıyor gibi hissediyordum, tenefüs hiç olmasın istiyordum. Bütün ders boyunca hoca ne zaman sırtını dönüp tahtaya birşeyler karalasa, taciz edildim, herkes kısık sesle dalga geçiyordu benimle. Ben ise "Ya gidin be!" diyebiliyordum en fazla, "Bak öğretmene söyleyeceğim." Tehditlerim bile işe yaramıyordu, rezil olmuştum, dünyanın en kötü şeyi bir kızı sevmekti, ve ben o suçu işlemiştim.

...

[ Blog'da bulunan "Neden Evlenmedim" kitabına ait yazılar, ek yazılar ile birlikte yaz başında aynı isim ile basılacak. Bu nedenle yazıların buradan yayınını durdurmak durumundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyor, ilginiz için teşekkür ediyorum. Eksper Mental ]



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder